Novosti iz udruge

AI Youth Navigator: Top Tools for Youth Information Work

[HR]

U današnjem digitalnom dobu integracija umjetne inteligencije (AI) u različita područja života postala je neizbježna. Međutim, u području rada s mladima upotreba i razumijevanje alata umjetne inteligencije često zaostaje za njihovim potencijalom. Sektor mladih susreće se s izazovom pratiti brzi tehnološki razvoj i integrirati ga na način prikladan za mlade ljude. Omladinski (informativni) radnici često su suočeni s poteškoćama da iz bogatstva dostupnih alata izaberu one koji su zaista korisni i primjenjivi. U isto vrijeme, mladi ljudi, glavna ciljna skupina projekta AI YOUTH NAVIGATOR, vrlo su upoznati s digitalnim tehnologijama i očekuju inovativne pristupe u njihovoj podršci i ohrabrivanju. Projekt AI Youth Navigator proizlazi prvo iz potrebe da se iskoristi potencijal umjetne inteligencije u poboljšanju informativni rad mladih. Cilj mu je riješiti izazove kao što su jaz u znanju među mladim radnicima u vezi s tehnologijama umjetne inteligencije, poteškoće u procjeni kvalitete alata umjetne inteligencije i potreba za pristupima koji su više orijentirani na praksu i pristupaju mladima u digitalnom dobu.

 

Cilj: U “AI Youth Navigatoru” dostupni alati umjetne inteligencije bit će prikupljeni, grupirani, testirani, opisani i objašnjeni u video vodičima za organizacije koje rade na informiranju mladih. Kako bi bili dostupni omladinskim (informativnim) radnim organizacijama i stručnjacima, bit će razvijena online platforma na jezicima zemalja sudionica kao i na engleskom jeziku s bazom podataka AI alata koja će biti jednostavna za korištenje i održavanje.

Aktivnosti:

  • Jedinica za samostalno učenje za razumijevanje osnovnog funkcioniranja AI
  • Strukturirano pretraživanje dostupnih AI alata
  • U internoj jedinici za učenje stručnjaci iz organizacija koje sudjeluju obučavaju se za korištenje alata umjetne inteligencije
  • Testirani će biti alati umjetne inteligencije odabrani kao relevantni za sektor mladih
  • Izradit će se vodiči za njihovu upotrebu
  • Programirat će se online platforma za objavu rezultata
  • Rezultati će biti objavljeni na završnom događaju dionika

Utjecaj: Očekujemo značajno poboljšano znanja i vještine u partnerskim organizacijama za korištenje AI alata, povezano s povećanom kvalitetom rada i jačanjem inovativne moći. Projekt pridonosi podizanju svijesti i prihvaćanju uporabe AI u organizacijama (informiranja) rada s mladima te vodi dugoročnom poboljšanju kvalitete (informiranja) rada s mladima.


[ENG]

In today’s digital era, the integration of artificial inteligence (AI) into various areas of life has become unavoidable. In the field of youth work, however, the use and understanding of AI tools often remains behind their potential. The youth sector faces the callenge of accompanying the rapid technological development and integrating it in a way that is suitable for young people. Youth (information) workers are often faced with the difficulty of selecting from the wealth of available tools those that are actually useful and applicable. At the same time, young people, the main target group of project AI YOUTH NAVIGATOR are very familiar with digital technologies  and expect innovative approaches in their support and encouragement.

Project AI Youth Navigator stems first from the need to harness the potential of AI in enhancing youth information work. It aims to addres challenges such as the knowledge gap among youth worker regarding AI technologies, the difficulty in assesing the quality of AI tools, and the need for more practice-oriented, youth friendly approaches in the digital age. 

 

Goal: AI tools will be collected, clustered, tested, described and explained in Video tutorials for youth information work organisations. To make them available for youth (information) work organisations and professionals, an online platform in the languages of the participating countries as well as in English will be developed with an AI tool database which will be easy to use and maintain.

Activities:

  • A self-study unit to understand the basic functioning of AI
  • A structured search of available AI tools
  • In an internal learning unit, experts from the participating organisations are trained in the use of AI tools
  • AI tools selected as relevant for the youth sector are tested
  • Tutorials on their use will be created
  • An online platform for publishing the results will be programmed
  • The results will be disseminated at a final stakeholder event

Impact: We expect significantly improved knowledge and skills in the partner organisations for the use of AI tools, associated with an increased quality of work and strengthening of innovative power. The project contributes to raising awareness and acceptance of the use of AI in youth (information) work organisations and leads to a long-term improvement in the quality of youth (information) work.


PROGRAME: ERASMUS+ KA2: Cooperation partnerships in  youth

PROJECT NUMBER: 2024-1-DE04-KA220-YOU-000251270

DURATION: 01/11/2024 – 31/10/2026

TOTAL BUDGET: 250 000,00 EUR

PARTNERS: