Približavanje Europe mladima: Eurodesk lansira Time to Move 2023
Pod sloganom “Europa na dohvat ruke”, Eurodesk kampanja Time to Move će se provoditi u listopadu 2023. godine diljem Europe, sa stotinama događanja i aktivnosti kako bi se mlade povezalo s mogućnostima međunarodne mobilnosti diljem Europe.
O Time to Move kampanji
Eurodesk, vodeća europska mreža za informacije za mlade, s radošću najavljuje lansiranje svoje godišnje vodeće kampanje, Time to Move. Kampanja ima za cilj povezati mlade s 3000 informacijskih točaka Eurodeska dostupnih diljem Europe putem neformalnih aktivnosti.
Tijekom mjeseca listopada, Eurodesk mreža organizirat će stotine veselih događanja diljem Europe i šire kako bi dosegnula mlade. Ta događanja, zajedno s digitalnom kampanjom koja uključuje podcaste, online izazove, natjecanja i igre, informirat će mlade o Eurodesku i servisima koje pruža kako bi olakšao pristup mogućnostima mobilnosti.
Audrey Frith, direktorica Eurodeska, izjavila je:
Ne mnogo mladih zna da za njih postoje tisuće programa za učenje, volontiranje ili rad u inozemstvu. Time to Move je način da ih dosegnemo i obavijestimo ih da su programi poput Erasmus+ ili Europskog korpusa solidarnosti također namijenjeni njima. Želimo povezati mlade s našim informacijskim točkama diljem Europe, uključujući i one u udaljenim područjima i regijama gdje Eurodesk još uvijek nema fizičku prisutnost.
Kampanjom će upravljati i podržavati Eurodesk Brussels Link, Eurodeskov koordinacijski ured. Nacionalni centri i Eurodesk multiplikatori provodit će kampanju na nacionalnoj razini.
Glavne ciljne skupine kampanje uključuju mlade iz ruralnih sredina koji možda nemaju pristup ili znanje o projektima za mobilnost ili učenje, kao i mlade koji nisu uključeni u obrazovanje, zapošljavanje ili obuku (NEET) te bi mogli imati koristi od sudjelovanja u projektima mobilnosti učenja kako bi poboljšali svoju situaciju.
Ovogodišnja kampanja će imati tematski fokus na različite teme, uključujući Europske izbore 2024., Europsku godinu vještina, Zelenu mobilnost i inicijativu DiscoverEU, Mentalno zdravlje i putovanje u inozemstvo te Volontiranje i solidarnost. Eurodesk “Talkative Thursdays” sesije na Spotifyju će sadržavati podcaste s ekspertima koji će detaljnije raspravljati o ovim temama. Podcasti će biti objavljeni svaki četvrtak u listopadu.
Mladi ljudi mogu pronaći aktivnosti blizu njih zahvaljujući interaktivnoj karti koja će im pomoći da pretraže po mjestu, temi, formatu ili datumu događanja. Očekuje se da će se održati tisuću događanja u gotovo 25 zemalja. Važno je poticati ljude da se uključe koristeći oznaku #TimeToMove2023 i dijele fotografije na društvenim medijskim kanalima.
Online natjecanja
Kao i svake godine, pozivamo sve mlade da se natječu u Time to Move natjecanjima! Tijekom listopada provodimo dva online izazova – izazov na društvenim mrežama i natjecanje u dizajnu majica. Rezultati ovih natjecanja će se koristiti za buduće izdanje kampanje, pružajući priliku mladima da sudjeluju u oblikovanju kampanje. Više informacija o tome kako sudjelovati dostupno je na web stranici!
Prati kampanju
Eurodesk Brussels Link će promovirati kampanju dijeljenjem informacija na svojim Instagram, TikTok, Facebook i LinkedIn kanalima.
I naravno, pratite i nas iz Mladih u EU i uključite se u naše Time to Move aktivnosti!
O Eurodesku
Eurodesk je europska mreža za informacije o mladima koja je osnovana 1990. godine. Kao organizacija za podršku programu Erasmus+, Eurodesk čini informacije o učenju i mobilnosti sveobuhvatnima i pristupačnima mladima i onima koji s njima rade.
S mrežom od 39 Eurodesk centara povezanih s lokalnim pružateljima informacija u 37 europskih zemalja, Eurodesk podiže svijest o europskim prilikama i potiče mlade da postanu aktivni građani. Eurodesk okuplja više od 3000 takozvanih “multiplikatora i ambasadora” koji su regionalne ili lokalne organizacije koje rade s mladima, pružajući im informacije o mladima i savjetujući ih o mogućnostima mobilnosti.
Kako bi osigurala kvalitetu usluga u svih 37 zemalja, Eurodesk svojim članovima nudi kvalitetnu obuku i podršku, te pristup uslugama i alatima za informiranje mladih.